Основна подія

Останні новини

Ружинське управління ДПСС

 

 

Відповідно оперативної інформації Ружинського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області 12.12.2019р. в Ружинському районі виявлено захворюваність тварин на сказ. Начальник управління Держпродспоживслужби в Ружинському районі повідомив про випадок захворювання коня громадянина в с. Городок, його агресивної поведінки та загибелі. Після відбору патматеріалу та дослідження, Експертизою № 002542п.м./19 від 13.12.2019 року Житомирською РДЛДПСС підтверджено захворювання коня на сказ. Накладено карантинні обмеження по захворюваності тварин на сказ в с. Городок та    

встановлено загрозливу зону по захворюваності тварин на сказ в межах с.Заруденці, с.Городецьке Ружинського району та прилеглих територій. Проводяться оздоровчі заходи згідно Інструкції “ Про заходи щодо боротьби зі сказом тварин ”

Реалізація та захист прав людини, у тому числі учасників антитерористичної операції, членів їх сімей та постраждалих внаслідок зазначеної операції

       Пенсійний фонд України виконує одну з найважливіших соціальних функцій у державі - здійснює пенсійне забезпечення громадян, тому одним із основних пріоритетів Фонду є реалізація конституційного права громадян на звернення та захисту прав людини.

     Питання  захисту прав учасників антитерористичної операції, членів їх сімей, та постраждалих внаслідок зазначеної операції на сьогоднішній день є одним з найважливіших напрямків діяльності держави. Чинним законодавством передбачено чимало актів, які в різній мірі передбачають захист прав та інтересів, надання пільг та інше соціальне забезпечення учасникам АТО та членам їх сімей.

     Правове регулювання пенсійного забезпечення учасників АТО здійснюється відповідно до Закону  України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб», Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування».

         Так, згідно Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» та Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» визначено, що право на призначення дострокової пенсії за віком (після досягнення чоловіками 55 років, жінками – 50 років та за наявності страхового стажу не менше 25 років для чоловіків і не менше                    20 років для жінок) мають:

       військовослужбовці, особи начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ, які брали участь у бойових діях, в антитерористичній операції в районах її проведення, а також ті, які стали інвалідами внаслідок поранення, контузії, каліцтва, отриманих при захисті Батьківщини або при виконанні інших обов’язків військової служби (службових обов’язків), або внаслідок захворювання, пов’язаного з перебуванням на фронті, виконанням інтернаціонального обов’язку чи безпосередньою участю в антитерористичній операції в районах її проведення;

       дружини (чоловіки), якщо вони не взяли повторний шлюб, і батьки військовослужбовців, осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ, які померли (загинули) у період проходження військової служби (виконання службових обов’язків) чи після звільнення із служби, але внаслідок поранення, контузії, каліцтва, отриманих при виконанні обов’язків військової служби (службових обов’язків), захворювання, пов’язаного з перебуванням на фронті, ліквідацією наслідків Чорнобильської катастрофи, виконанням інтернаціонального обов’язку чи безпосередньою участю в антитерористичній операції в районах її проведення;

       особи, яким надано статус учасника бойових дій відповідно до пункту 20 статті 6 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;

       особи, яким надано статус інваліда війни відповідно до пунктів 12 та 13 статті          7 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;

       особи з числа резервістів і військовозобов’язаних, яким надано статус учасника бойових дій відповідно до пункту 19 статті 6 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;

       особи з числа резервістів і військовозобов’язаних, яким надано статус інваліда війни відповідно до пункту 11 статті 7 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту;

       дружини (чоловіки), якщо вони не взяли повторний шлюб, і батьки, яким надано статус особи, на яку поширюється чинність Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», відповідно до абзаців шостого та сьомого пункту 1 статті 10 зазначеного Закону.

Перелік документів, які подаються для реалізації права на пенсійне забезпечення вищезазначеній категорії осіб визначено Порядком подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України “Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування”, затвердженим постановою правління Пенсійного фонду України від 25.11.2005 №22-1, Порядком подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб", затвердженим постановою правління Пенсійного фонду України від 30.01.2007 №3-1.

           

 

Начальник юридичного управління                                                Петро Перепелиця

Управління Державної інспекції енергетичного нагляду України у Житомирській області

Управління Державної інспекції енергетичного нагляду України у Житомирській області є структурним територіальним підрозділом Державної інспекції енергетичного нагляду України (Держенергонагляд), що забезпечує реалізацію повноважень Держенергонагляду на території Житомирської області.

Відповідно до Положення про Державну інспекцію енергетичного нагляду України затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 лютого 2018 року № 77 Держенергонагляд - є центральним органом виконавчої влади, що здійснює реалізацію державної політики у сфері нагляду (контролю) у галузях електроенергетики та сфері теплопостачання.

Основні завдання Держенергонагляду:

  • реалізація державної політики у сфері нагляду (контролю) у галузях електроенергетики та теплопостачання;
  • внесення на розгляд Міністра енергетики та вугільної промисловості пропозицій щодо забезпечення формування державної політики у сфері нагляду (контролю) у галузях електроенергетики та теплопостачання;
  • організація та здійснення державної політики у сфері нагляду (контролю) у галузях електроенергетики та теплопостачання.

        У межах своїх повноважень Держенергонагляд здійснює:

  • проведення моніторингу безпеки постачання електричної енергії в Україні за дорученням Мінекоенерго;
  • поданя Міненерговугіллю висновки щодо пріоритетності технічних рішень для розвитку системи передачі та систем розподілу, передбачених проектами інвестиційних програм оператора системи передачі та операторів систем розподілу, а також результатів перевірок здійснення учасниками ринку електричної енергії реконструкції та модернізації енергетичного обладнання електричних станцій;
  • здійснення розгляду звернень громадян з питань, пов’язаних з діяльністю Держенергонагляду;
  • забезпечення інформування громадськості про реалізацію державної політики з питань, що належать до компетенції Держенергонагляду;
  • провення моніторингу та контролю за розглядом спірних питань щодо приєднання електричних установок замовників до електричних мереж за принципом “єдиного вікна” та ін.

Крім того працівники Держенергонагляду беруть участь у роботі комісій з розслідування причин і наслідків аварій і пожеж на обладнанні електричних мереж учасників ринку електричної енергії та суб’єктів відносин у сфері теплопостачання, які призвели до порушення режимів роботи інших учасників ринку електричної енергії, суб’єктів відносин у сфері теплопостачання. Так з метою забезпечення належної організації за безпечним та безперебійним проходженням опалювального періоду 2019-2020 років та у відповідності до Закону України ««Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», Закону України «Про теплопостачання» Управлінням Державної інспекції енергетичного нагляду України у Житомирській області проводиться постійний моніторинг виникнення технологічних порушень, аварій та відмов в роботі електроустановок, теплових установок, електричних та теплових мереж, що можуть призвести до порушення технологічних процесів та надійності теплопостачання споживачів.

Держенергонагляд у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства.

Державний енергетичний нагляд у галузях електроенергетики і теплопостачання покликаний забезпечити контроль за технічним станом та експлуатацією електричних станцій, теплових, тепловикористальних установок і мереж, а також енергетичного обладнання.

Контакти Управління Державної інспекції енергетичного нагляду України у Житомирській області:

Адреса: 10003, м. Житомир, вул. Старовільська, 2;

Телефони: (0412) 41-81-65

Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. .

Графік роботи:

понеділок – четвер:   9 00 - 1800 (обідня перерва 1300-1345)

п’ятниця: 9 00 - 16 45 (обідня перерва 1300-1345)

субота, неділя: вихідний.

Ви тут: Головна