Основна подія

Останні новини

ЗАКОН ПРО СКАСУВАННЯ ПЕЧАТОК НАБУВ ЧИННОСТІ: ДЛЯ ЗАСВІДЧЕННЯ ДОКУМЕНТІВ ДОСТАТНЬО ЛИШЕ ПІДПИСУ

       19 липня набув чинності Закон України від 23 березня 2017 року № 1982-VIII "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами – підприємцями".
       Закон виключає з низки законодавчих актів вимоги про обов’язкове використання печаток (незалежно від їх наявності у суб’єктів господарювання) та необхідність використання печаток у взаємовідносинах суб’єктів господарювання з державними органами та органами місцевого самоврядування.
       Відповідно до закону, суб’єкт господарювання має право використовувати у своїй діяльності печатку, але її використання не є обов’язковим. Наявність або відсутність відбитку печатки підприємства на документі не створює юридичних наслідків.
       Копія документа, поданого суб’єктом господарювання до органу державної влади або місцевого самоврядування, вважається завіреною, якщо на такій копії проставлено підпис уповноваженої особи суб’єкта господарювання або особистий підпис фізичної особи – підприємця. Орган державної влади або місцевого самоврядування не має права вимагати нотаріального засвідчення справжності копії документа, якщо така вимога не встановлена законом. Також відповідно до Закону виключається можливість визнання документа, угоди або правочину недійсним у зв’язку з відсутністю відбитку печатки.
       При цьому законом встановлено адміністративну відповідальність у вигляді штрафу від 50 до 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (наразі від 850 до 1700 гривень) за вимагання такими органами наявності відбитку печатки на офіційних документах суб’єктів господарювання.
       Окремо внесені зміни і до Кодексу адміністративного судочинства України, згідно з якими довіреності від імені осіб приватного права видаються за підписом керівника або іншої уповноваженої на те особи. Довіреності від імені особи публічного права видаються за підписом керівника або іншої уповноваженої на те особи і засвідчуються печаткою такої особи публічного права (за наявності).
        Цей Закон вважається прогресивним кроком, однак деякі юристи вже зараз бачать ризики, які може спричинити застосування закону.
        Оскільки до набрання чинності Законом печатка була основним підтвердженням легітимності документа та його правомочності з точки зору наявності повноважень у особи, що підписала договір чи інший документ, то відтепер достатність лише підпису на документах спростить рейдерам можливості підробки документів, за якими здійснюються реєстраційні дії державними реєстраторами, вважають юристи.
         Можливість не посвідчувати печатками довіреності, векселі, аграрні розписки, розрахункові документи також може стати приводом для махінацій.
         Тому прогнозується зростання кількості судових процесів у спорах щодо легітимності тих чи інших юридичних документів, встановлення юридичних фактів та підтвердження виконання зобов’язань.
         За детальною інформацією та роз'ясненням законодавства, а також отримання безоплатного адвоката звертайтесь до фахівців Ружинського бюро правової допомоги Бердичівського МЦ з надання БВПД за адресою: смт. Ружин, вул. О. Бурди, 23 (вхід з двору) тел.: (04138) 3-11-70.

Людмила Сидоренко

На Житомирщині запрацювали антирейдерські аграрні штаби

На Житомирщині запрацювали антирейдерські аграрні штаби 

З 14 серпня 2017 року в усіх областях України, в тому числі й Житомирській області, запрацюють антирейдерські аграрні штаби, які протидіятимуть спробам рейдерських захоплень земель та врожаю.
            Сьогодні агрорейдерство є найгарячішою темою. Шахраї та бандити, користуючись правовою неграмотністю українців та злочинними діями реєстраторів, відбирають у людей землю і врожай. Щоб протистояти цьому явищу, Мін’юст ініціював створення антирейдерських штабів.
            Представники Головного територіального управління юстиції у Житомирській області, Бердичівського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги, Андрушівського, Любарського, Попільнянського, Романівського, Ружинського та Чуднівського бюро правової допомоги проводитимуть виїзди (відповідно до графіку) у населені пункти та надаватимуть юридичну допомогу людям на місцях. Особливу увагу зосереджуватимуть на питаннях, що стосуються попередженню рейдерських захоплень земель та інших земельних питань.

Детальніше...

ХVІ сесія районної ради VII скликання від 10 серпня 2017 року

10 серпня 2017 року в залі засідань адміністративного будинку районної ради відбулося пленарне засідання ХVІ сесії районної ради VII скликання. На розгляд сесії були внесені наступні питання:
           1. Про внесення змін до районного бюджету на 2017 рік.
           2. Про затвердження довідок про внесення змін до кошторисних призначень.
           3. Про Програму підтримки молочного скотарства  Ружинського району Житомирської області.
           4. Про районну Програму сприяння зайнятості населення та стимулювання створення робочих місць на період 2017-2018 років в Ружинському районі.
           5. Про внесення змін до Програми соціальної підтримки учасників антитерористичної операції та членів сімей загиблих учасників антитерористичної операції у 2017 році.
           6. Про план роботи районної ради на ІІ півріччя 2017 року.
           7. Про матеріальну допомогу.
           8. Про переукладення контракту із директором комунального підприємства «РУЖИН-ПОЛІГРАФІСТ».
           9. Про передачу комунального майна.
         10. Про передачу комунального майна Ружинській центральній районній лікарні.
         11. Про передачу комунального майна територіальній громаді с. Чорнорудка (артсвердловина).
         12. Про передачу комунального майна територіальній громаді с. Чорнорудка (огорожа)
         13. Про надання дозволу на суборенду приміщення адмінбудинку Ружинської районної ради(Інтернет).
         14. Про надання дозволу на суборенду приміщення адмінбудинку Ружинської районної ради(Інтернет офіс).
         15. Про додаткове введення трьох штатних одиниць у Ружинський районний будинок культури.
         16. Про встановлення вартості вхідних квитків на відвідування кіносеансів.
     17. Про затвердження граничних сум витрат на придбання автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, комп’ютерів органами місцевого самоврядування, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок районного бюджету.
        18. Про продовження оренди автомобіля Славута ЗАЗ-110307-01.
        19. Про погодження оптимізації лікарняних ліжок Ружинської ЦРЛ.
        20. Про звернення до прокуратури Житомирської області.
        21. Про створення тимчасової контрольної комісії районної ради.
        22. Про розгляд заяви Степарука Р.М.
Результати  поіменного голосування по прийнятих рішеннях додаються (додаток 1-3).
Додаток 1. Додаток 2. Додаток 3.

 

Ви тут: Головна