XVIII сесія районної рад від 09 листопада 2017 року

       09 листопада 2017 року в залі засідань адміністративного будинку районної ради відбулося пленарне засідання ХVІІІ сесії районної ради VII скликання. На розгляд сесії були внесені наступні питання:
      1. Про районну Програму фінансової підтримки дорожніх підприємств району з утримання автомобільних доріг загального користування та ремонту доріг, які проходять територією району на 2017-2018 роки.
      2. Про звернення депутатів Ружинської районної ради до Державного агентства автомобільних доріг України, Житомирської обласної державної адміністрації, Служби автомобільних доріг у Житомирській  області, ДП «Житомирський облавтодор» щодо вирішення питання ремонту доріг.
     3. Про внесення змін до Програми сприяння публічності та розвитку казначейського обслуговування на території Ружинського району на 2016-2019 роки «Доступне казначейство».
     4. Про внесення змін до «Програми стимулювання населення Ружинського району, об’єднання співвласників багатоквартирних будинків, учасників АТО на Сході України щодо ефективного використання енергетичних ресурсів та енергозбереження на 2015-2018 роки».

Детальніше: XVIII сесія районної рад від 09 листопада 2017 року

Оголошення про громадські слухання щодо розробки генерального плану Ружина

              Оголошення про громадські слухання щодо розробки генерального плану Ружина
      Відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», Порядку проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні затвердженому Постановою Кабінету міністрів України від 25.05. 2011 року № 555 Ружинська селищна рада повідомляє про початок громадського обговорення щодо врахування громадських інтересів у проекті містобудівної документації: «Генеральний план смт. Ружин  Ружинського району Житомирської області».
        Замовник містобудівної документації – Ружинська селищна рада
        Розробник містобудівної документації – ДП «НДПІ містобудування» м. Київ
        Підстава для розроблення : є  рішення селищної ради від 12 лютого 2016 року
        Посадовою особою відповідальною за організацію розгляду пропозицій визначено заступника селищного голови  Семенчука І.І.
        Детально  із матеріалами проекту  містобудівної документації можна ознайомитися за адресою:  смт. Ружин вул. О.Бурди, 44 приміщення селищної ради в період з 27 жовтня  по 27 листопада 2017 року.
        Громадські слухання  відбудуться  28 листопада 2017 року о 15 годині за адресою : смт. Ружин вул. О.Бурди, 43 ( приміщення  районного будинку культури).

Детальніше: Оголошення про громадські слухання щодо розробки генерального плану Ружина

Розпорядження голови Ружинської районної ради від 24.10.2017 року № 32 "Про скликання вісімнадцятої сесії районної ради"


trizyb1

РУЖИНСЬКА   РАЙОННА   РАДА
ЖИТОМИРСЬКОЇ  ОБЛАСТІ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
ГОЛОВИ РУЖИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ 

від 24.10.2017 р.                                                                          № 32

Про скликання вісімнадцятої    
сесії районної ради

             Відповідно до п. 9 ст. 46 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» скликати вісімнадцяту сесію районної ради сьомого скликання 09 листопада 2017 року о 10 годині в приміщенні адмінбудинку Ружинської районної ради.
            На розгляд сесії внести такі питання:
            1. Питання бюджету.
            2. Питання комунальної власності.
            3. Земельні питання.
            4. Різне.
          На сесію запросити першого заступника голови районної державної адміністрації,  депутатів обласної ради, сільських, селищного голів, начальників структурних підрозділів райдержадміністрації, керівників підприємств, установ,  організацій.

Голова ради                                                                                        М.М.Марущак

ХVІІ сесія районної ради VII скликання від 26 вересня 2017 рокуІ

   26 вересня 2017 року в залі засідань адміністративного будинку районної ради відбулося пленарне засідання ХVІІ сесії районної ради VII скликання. На розгляд сесії були внесені наступні питання:
   1. Про Програму «Керівництво і управління у сфері бюджету та фінансів в Ружинському районі» на період 2017-2019 роки.
   2. Про внесення змін до програми фінансового забезпечення функціонування Ружинської районної державної адміністрації Житомирської області для виконання та реалізації повноважень, делегованих Ружинською районною радою, на 2017 рік.
   3. Про внесення змін до районної комплексної програми «Молодь і родина Ружинщини на 2017-2020 роки».
   4. Про внесення змін до районної Програми «Територіальна оборона Ружинського району Житомирської області на 2017 – 2018 рік».
   5. Про внесення змін до районної Програми сприяння роботи Ружинського районного військового комісаріату щодо здійснення мобілізації та підготовки і проведення призову громадян України на строкову військову службу на період 2015-2017 років.
    6. Про внесення змін до «Програми стимулювання населення Ружинського району, об’єднання співвласників багатоквартирних будинків, учасників АТО на Сході України щодо ефективного використання енергетичних ресурсів та енергозбереження на 2015-2018 роки».
    7. Про інформацію керівника філії «Ружинський райавтодор» ДП «Житомирський облавтодор» «ДАК «Автомобільні дороги України».
    8. Про затвердження довідок про внесення змін до кошторисних призначень.
    9. Про затвердження розпоряджень голови райдержадміністрації.
  10. Про внесення змін до районного бюджету на 2017 рік.
  11. Про надання дозволу на оренду приміщення Ружинської центральної районної лікарні.
  12. Про передачу комунального майна Чорнорудській територіальній громаді.
  13. Про передачу комунального майна Ружинській територіальній громаді.
  14. Про уповноважену особу Ружинської центральної районної аптеки № 62.
  15. Про затвердження технічної документації по визначенню нормативної грошової оцінки земельної ділянки, яка надається в оренду гр.Колібабі Олександру Феодосійовичу для ведення садівництва.
  16. Про звернення до Житомирської обласної державної адміністрації.
  Результати  поіменного голосування по прийнятих рішеннях додаються (додаток 1-2).
   Додаток 1. Додаток 2.

ЗАКОН ПРО СКАСУВАННЯ ПЕЧАТОК НАБУВ ЧИННОСТІ: ДЛЯ ЗАСВІДЧЕННЯ ДОКУМЕНТІВ ДОСТАТНЬО ЛИШЕ ПІДПИСУ

       19 липня набув чинності Закон України від 23 березня 2017 року № 1982-VIII "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами – підприємцями".
       Закон виключає з низки законодавчих актів вимоги про обов’язкове використання печаток (незалежно від їх наявності у суб’єктів господарювання) та необхідність використання печаток у взаємовідносинах суб’єктів господарювання з державними органами та органами місцевого самоврядування.
       Відповідно до закону, суб’єкт господарювання має право використовувати у своїй діяльності печатку, але її використання не є обов’язковим. Наявність або відсутність відбитку печатки підприємства на документі не створює юридичних наслідків.
       Копія документа, поданого суб’єктом господарювання до органу державної влади або місцевого самоврядування, вважається завіреною, якщо на такій копії проставлено підпис уповноваженої особи суб’єкта господарювання або особистий підпис фізичної особи – підприємця. Орган державної влади або місцевого самоврядування не має права вимагати нотаріального засвідчення справжності копії документа, якщо така вимога не встановлена законом. Також відповідно до Закону виключається можливість визнання документа, угоди або правочину недійсним у зв’язку з відсутністю відбитку печатки.
       При цьому законом встановлено адміністративну відповідальність у вигляді штрафу від 50 до 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (наразі від 850 до 1700 гривень) за вимагання такими органами наявності відбитку печатки на офіційних документах суб’єктів господарювання.
       Окремо внесені зміни і до Кодексу адміністративного судочинства України, згідно з якими довіреності від імені осіб приватного права видаються за підписом керівника або іншої уповноваженої на те особи. Довіреності від імені особи публічного права видаються за підписом керівника або іншої уповноваженої на те особи і засвідчуються печаткою такої особи публічного права (за наявності).
        Цей Закон вважається прогресивним кроком, однак деякі юристи вже зараз бачать ризики, які може спричинити застосування закону.
        Оскільки до набрання чинності Законом печатка була основним підтвердженням легітимності документа та його правомочності з точки зору наявності повноважень у особи, що підписала договір чи інший документ, то відтепер достатність лише підпису на документах спростить рейдерам можливості підробки документів, за якими здійснюються реєстраційні дії державними реєстраторами, вважають юристи.
         Можливість не посвідчувати печатками довіреності, векселі, аграрні розписки, розрахункові документи також може стати приводом для махінацій.
         Тому прогнозується зростання кількості судових процесів у спорах щодо легітимності тих чи інших юридичних документів, встановлення юридичних фактів та підтвердження виконання зобов’язань.
         За детальною інформацією та роз'ясненням законодавства, а також отримання безоплатного адвоката звертайтесь до фахівців Ружинського бюро правової допомоги Бердичівського МЦ з надання БВПД за адресою: смт. Ружин, вул. О. Бурди, 23 (вхід з двору) тел.: (04138) 3-11-70.

Людмила Сидоренко

На Житомирщині запрацювали антирейдерські аграрні штаби

На Житомирщині запрацювали антирейдерські аграрні штаби 

З 14 серпня 2017 року в усіх областях України, в тому числі й Житомирській області, запрацюють антирейдерські аграрні штаби, які протидіятимуть спробам рейдерських захоплень земель та врожаю.
            Сьогодні агрорейдерство є найгарячішою темою. Шахраї та бандити, користуючись правовою неграмотністю українців та злочинними діями реєстраторів, відбирають у людей землю і врожай. Щоб протистояти цьому явищу, Мін’юст ініціював створення антирейдерських штабів.
            Представники Головного територіального управління юстиції у Житомирській області, Бердичівського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги, Андрушівського, Любарського, Попільнянського, Романівського, Ружинського та Чуднівського бюро правової допомоги проводитимуть виїзди (відповідно до графіку) у населені пункти та надаватимуть юридичну допомогу людям на місцях. Особливу увагу зосереджуватимуть на питаннях, що стосуються попередженню рейдерських захоплень земель та інших земельних питань.

Детальніше: На Житомирщині запрацювали антирейдерські аграрні штаби

ХVІ сесія районної ради VII скликання від 10 серпня 2017 року

10 серпня 2017 року в залі засідань адміністративного будинку районної ради відбулося пленарне засідання ХVІ сесії районної ради VII скликання. На розгляд сесії були внесені наступні питання:
           1. Про внесення змін до районного бюджету на 2017 рік.
           2. Про затвердження довідок про внесення змін до кошторисних призначень.
           3. Про Програму підтримки молочного скотарства  Ружинського району Житомирської області.
           4. Про районну Програму сприяння зайнятості населення та стимулювання створення робочих місць на період 2017-2018 років в Ружинському районі.
           5. Про внесення змін до Програми соціальної підтримки учасників антитерористичної операції та членів сімей загиблих учасників антитерористичної операції у 2017 році.
           6. Про план роботи районної ради на ІІ півріччя 2017 року.
           7. Про матеріальну допомогу.
           8. Про переукладення контракту із директором комунального підприємства «РУЖИН-ПОЛІГРАФІСТ».
           9. Про передачу комунального майна.
         10. Про передачу комунального майна Ружинській центральній районній лікарні.
         11. Про передачу комунального майна територіальній громаді с. Чорнорудка (артсвердловина).
         12. Про передачу комунального майна територіальній громаді с. Чорнорудка (огорожа)
         13. Про надання дозволу на суборенду приміщення адмінбудинку Ружинської районної ради(Інтернет).
         14. Про надання дозволу на суборенду приміщення адмінбудинку Ружинської районної ради(Інтернет офіс).
         15. Про додаткове введення трьох штатних одиниць у Ружинський районний будинок культури.
         16. Про встановлення вартості вхідних квитків на відвідування кіносеансів.
     17. Про затвердження граничних сум витрат на придбання автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, комп’ютерів органами місцевого самоврядування, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок районного бюджету.
        18. Про продовження оренди автомобіля Славута ЗАЗ-110307-01.
        19. Про погодження оптимізації лікарняних ліжок Ружинської ЦРЛ.
        20. Про звернення до прокуратури Житомирської області.
        21. Про створення тимчасової контрольної комісії районної ради.
        22. Про розгляд заяви Степарука Р.М.
Результати  поіменного голосування по прийнятих рішеннях додаються (додаток 1-3).
Додаток 1. Додаток 2. Додаток 3.

 

11. НОВЕЛ ЗАКОНОДАВСТВА ЩОДО НАЛЕЖНОГО УТРИМАННЯ ДИТИНИ

  11. НОВЕЛ ЗАКОНОДАВСТВА ЩОДО НАЛЕЖНОГО УТРИМАННЯ ДИТИНИ   
8 липня 2017 року вступив в силу Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення захисту права дитини на належне утримання шляхом вдосконалення порядку стягнення аліментів" від 17.05.2017 р. № 2037-VII (далі - Закон).
Розглянемо основні новели цього закону:
     1. Підвищення мінімального розміру аліментів
     Як було?
     ч. 2 ст. 182 Сімейного кодексу України визначала, що мінімальний розмір аліментів на одну дитину не може бути меншим, ніж 30 відсотків прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку.
     Як буде?
    Положеннями ч. 2 ст. 182 Сімейного Кодексу України в новій редакції передбачається: «Розмір аліментів має бути необхідним та достатнім для забезпечення гармонійного розвитку дитини. Мінімальний розмір аліментів на одну дитину не може бути меншим, ніж 50 відсотків прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку».
     Практика:
    На практиці виникає питання, чи треба буде отримувати нове судове рішення, якщо на руках є рішення суду про призначення аліментів не менше 30% від прожиткового мінімуму? В такому випадку необхідно буде отримувати нове судове рішення про стягнення аліментів не менше 50% від прожиткового мінімуму в наказному чи позовному провадженні.
      2. Аліменти є власністю дитини.
      Як було?
      Згідно ч. 1 ст. 179 Сімейного кодексу України передбачалось, що аліменти, одержані на дитину, є власністю того з батьків, на ім'я кого вони виплачуються, і мають використовуватися за цільовим призначенням.
      Як буде?
      Положеннями ч. 1 та ч.2 ст. 179 Сімейного Кодексу України в новій редакції передбачається: «1. Аліменти, одержані на дитину, є власністю дитини. 2. Той із батьків або інших законних представників дитини, на ім’я якого виплачуються аліменти, розпоряджається аліментами виключно за цільовим призначенням в інтересах дитини.

Детальніше: 11. НОВЕЛ ЗАКОНОДАВСТВА ЩОДО НАЛЕЖНОГО УТРИМАННЯ ДИТИНИ

Щодо захворювання на ботулізм

           Управління Держпродспоживслужби в Ружинскому районі з метою виконання доручення заступника голови Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів  від 24.07.2017р. №602-01/31 щодо випадку захворювання на ботулізм у мешканки м.Харків, який пов’язаний із вживанням в’яленої риби, придбаної в ТОВ «Доліна-2010», ФОП Мордасова Р.О.в м.Харкові. інформує:
           Ботулізм - це дуже важке, смертельно небезпечне інфекційно-токсичний захворювання, що вражає нервову систему. Ботулізм виникає при попаданні в організм харчових продуктів, що містять мікроб - збудник інфекції. Особливо небезпечне   вживання в літній період  в’яленої  не патраної риби (з кишківником), консервованих виробів домашнього приготування, без доступу повітря мікроб ботулізму починає виробляти дуже сильна отрута, який у багато разів небезпечніше отрути гримучої змії.
             Необхідно категорично виключити придбання риби та рибної продукції: в’яленої, копченої, солоної й інших продуктів харчування в місцях несанкціонованої торгівлі у приватних осіб.
             У випадку появи симптомів захворювання слід негайно звернутися до лікаря.
             З метою попередження харчових отруєнь необхідно дотримуватись наступних рекомендацій:
               - не брати в дорогу та на відпочинок продукти, що швидко псуються;
               - швидкопсуючі продукти зберігати тільки в холодильнику та обов’язково дотримуватись термінів їх реалізації;
          - ретельно проварювати, тушкувати і просмажувати харчові продукти, особливо консервовані, безпосередньо перед вживанням. Залишки їжі на наступний день перед вживанням обов’язково прокип’ятити чи протушкувати;
              - сирі і варені продукти при приготуванні їжі обробляти окремим розроблювальним інвентарем (ножі, дошки);
              - захищати харчові продукти і продовольчу сировину від випадкових забруднень, зберігати їх у закритому посуді;
              -  не купувати продукти харчування на стихійних ринках з рук у приватних осіб.
        У випадку виявлення перших ознак харчового отруєння (слабкість, підвищення температури тіла, нудота, біль в животі, блювання, пронос тощо) не займайтесь самолікуванням, а терміново зверніться до найближчої лікувальної установи за допомогою медпрацівників.
          Пам’ятайте: хворобу легше попередити, ніж лікувати. Будь-яке отруєння не проходить безслідно. Бережіть своє здоров’я і здоров’я близьких, а особливо дітей. Прислухайтесь до вищевказаних порад.

Розпорядження голови Ружинської районної ради від 21.07.2017 року № 20 "Про скликання шістнадцятої сесії районної ради"


trizyb1

РУЖИНСЬКА   РАЙОННА   РАДА
ЖИТОМИРСЬКОЇ  ОБЛАСТІ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
ГОЛОВИ РУЖИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ 

від  21.07.2017 р.                                                                          № 20

Про скликання шістнадцятої     
сесії районної ради

            Відповідно до п. 9 ст. 46 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» скликати шістнадцяту    сесію районної ради сьомого скликання 10 серпня 2017 року о 10 годині в приміщенні адмінбудинку районної ради.
            На розгляд сесії внести такі питання:
           1. Про план роботи районної ради на ІІ півріччя 2017 року.
           2. Питання бюджету.
           3. Питання комунальної власності.
           4. Різне.
          На сесію запросити голову районної державної адміністрації, заступників голови районної державної адміністрації, депутатів обласної ради, сільських, селищного голів, начальників структурних підрозділів райдержадміністрації, керівників підприємств, установ,  організацій.

Голова ради                                                                                        М.М.Марущак

Ви тут: Головна Новини