Реалізація та захист прав людини, у тому числі учасників антитерористичної операції, членів їх сімей та постраждалих внаслідок зазначеної операції

       Пенсійний фонд України виконує одну з найважливіших соціальних функцій у державі - здійснює пенсійне забезпечення громадян, тому одним із основних пріоритетів Фонду є реалізація конституційного права громадян на звернення та захисту прав людини.

     Питання  захисту прав учасників антитерористичної операції, членів їх сімей, та постраждалих внаслідок зазначеної операції на сьогоднішній день є одним з найважливіших напрямків діяльності держави. Чинним законодавством передбачено чимало актів, які в різній мірі передбачають захист прав та інтересів, надання пільг та інше соціальне забезпечення учасникам АТО та членам їх сімей.

     Правове регулювання пенсійного забезпечення учасників АТО здійснюється відповідно до Закону  України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб», Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування».

         Так, згідно Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» та Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» визначено, що право на призначення дострокової пенсії за віком (після досягнення чоловіками 55 років, жінками – 50 років та за наявності страхового стажу не менше 25 років для чоловіків і не менше                    20 років для жінок) мають:

       військовослужбовці, особи начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ, які брали участь у бойових діях, в антитерористичній операції в районах її проведення, а також ті, які стали інвалідами внаслідок поранення, контузії, каліцтва, отриманих при захисті Батьківщини або при виконанні інших обов’язків військової служби (службових обов’язків), або внаслідок захворювання, пов’язаного з перебуванням на фронті, виконанням інтернаціонального обов’язку чи безпосередньою участю в антитерористичній операції в районах її проведення;

       дружини (чоловіки), якщо вони не взяли повторний шлюб, і батьки військовослужбовців, осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ, які померли (загинули) у період проходження військової служби (виконання службових обов’язків) чи після звільнення із служби, але внаслідок поранення, контузії, каліцтва, отриманих при виконанні обов’язків військової служби (службових обов’язків), захворювання, пов’язаного з перебуванням на фронті, ліквідацією наслідків Чорнобильської катастрофи, виконанням інтернаціонального обов’язку чи безпосередньою участю в антитерористичній операції в районах її проведення;

       особи, яким надано статус учасника бойових дій відповідно до пункту 20 статті 6 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;

       особи, яким надано статус інваліда війни відповідно до пунктів 12 та 13 статті          7 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;

       особи з числа резервістів і військовозобов’язаних, яким надано статус учасника бойових дій відповідно до пункту 19 статті 6 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;

       особи з числа резервістів і військовозобов’язаних, яким надано статус інваліда війни відповідно до пункту 11 статті 7 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту;

       дружини (чоловіки), якщо вони не взяли повторний шлюб, і батьки, яким надано статус особи, на яку поширюється чинність Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», відповідно до абзаців шостого та сьомого пункту 1 статті 10 зазначеного Закону.

Перелік документів, які подаються для реалізації права на пенсійне забезпечення вищезазначеній категорії осіб визначено Порядком подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України “Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування”, затвердженим постановою правління Пенсійного фонду України від 25.11.2005 №22-1, Порядком подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб", затвердженим постановою правління Пенсійного фонду України від 30.01.2007 №3-1.

           

 

Начальник юридичного управління                                                Петро Перепелиця

Управління Державної інспекції енергетичного нагляду України у Житомирській області

Управління Державної інспекції енергетичного нагляду України у Житомирській області є структурним територіальним підрозділом Державної інспекції енергетичного нагляду України (Держенергонагляд), що забезпечує реалізацію повноважень Держенергонагляду на території Житомирської області.

Відповідно до Положення про Державну інспекцію енергетичного нагляду України затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 лютого 2018 року № 77 Держенергонагляд - є центральним органом виконавчої влади, що здійснює реалізацію державної політики у сфері нагляду (контролю) у галузях електроенергетики та сфері теплопостачання.

Основні завдання Держенергонагляду:

  • реалізація державної політики у сфері нагляду (контролю) у галузях електроенергетики та теплопостачання;
  • внесення на розгляд Міністра енергетики та вугільної промисловості пропозицій щодо забезпечення формування державної політики у сфері нагляду (контролю) у галузях електроенергетики та теплопостачання;
  • організація та здійснення державної політики у сфері нагляду (контролю) у галузях електроенергетики та теплопостачання.

        У межах своїх повноважень Держенергонагляд здійснює:

  • проведення моніторингу безпеки постачання електричної енергії в Україні за дорученням Мінекоенерго;
  • поданя Міненерговугіллю висновки щодо пріоритетності технічних рішень для розвитку системи передачі та систем розподілу, передбачених проектами інвестиційних програм оператора системи передачі та операторів систем розподілу, а також результатів перевірок здійснення учасниками ринку електричної енергії реконструкції та модернізації енергетичного обладнання електричних станцій;
  • здійснення розгляду звернень громадян з питань, пов’язаних з діяльністю Держенергонагляду;
  • забезпечення інформування громадськості про реалізацію державної політики з питань, що належать до компетенції Держенергонагляду;
  • провення моніторингу та контролю за розглядом спірних питань щодо приєднання електричних установок замовників до електричних мереж за принципом “єдиного вікна” та ін.

Крім того працівники Держенергонагляду беруть участь у роботі комісій з розслідування причин і наслідків аварій і пожеж на обладнанні електричних мереж учасників ринку електричної енергії та суб’єктів відносин у сфері теплопостачання, які призвели до порушення режимів роботи інших учасників ринку електричної енергії, суб’єктів відносин у сфері теплопостачання. Так з метою забезпечення належної організації за безпечним та безперебійним проходженням опалювального періоду 2019-2020 років та у відповідності до Закону України ««Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», Закону України «Про теплопостачання» Управлінням Державної інспекції енергетичного нагляду України у Житомирській області проводиться постійний моніторинг виникнення технологічних порушень, аварій та відмов в роботі електроустановок, теплових установок, електричних та теплових мереж, що можуть призвести до порушення технологічних процесів та надійності теплопостачання споживачів.

Держенергонагляд у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства.

Державний енергетичний нагляд у галузях електроенергетики і теплопостачання покликаний забезпечити контроль за технічним станом та експлуатацією електричних станцій, теплових, тепловикористальних установок і мереж, а також енергетичного обладнання.

Контакти Управління Державної інспекції енергетичного нагляду України у Житомирській області:

Адреса: 10003, м. Житомир, вул. Старовільська, 2;

Телефони: (0412) 41-81-65

Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. .

Графік роботи:

понеділок – четвер:   9 00 - 1800 (обідня перерва 1300-1345)

п’ятниця: 9 00 - 16 45 (обідня перерва 1300-1345)

субота, неділя: вихідний.

Про скликання тридцять другої сесії районної ради

             

                                                                       

 

trizyb1 

     РУЖИНСЬКА   РАЙОННА   РАДА

ЖИТОМИРСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

 

ГОЛОВИ РУЖИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ

 

                     від 22.11.2019 р.                                                                                                                                                 №31

 

Про скликання тридцять    

другої сесії районної ради

 

Відповідно до п. 9 ст. 46 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» скликати тридцять другу  сесію районної ради сьомого скликання 19 грудня  2019 року о 10 годині в приміщенні адмінбудинку Ружинської районної ради.

                  На розгляд сесії внести такі питання:

            1. Про районний бюджет на 2020 рік.

 2. Про Програму економічного і соціального розвитку Ружинського району на 2020 рік.

 3. Питання комунальної власності.

 4. Різне.

           На сесію запросити голову районної державної адміністрації,  депутатів обласної ради, сільських, селищного голів, начальників структурних підрозділів райдержадміністрації, керівників підприємств, установ,  організацій району.

 

  

                                    Голова районної ради                                                                                                   М.М.Марущак

З днем місцевого самоврядування!

самовряд

Запрошуємо студентів Житомирської області прийняти участь у грантовому конкурсі для підвищення фінансової грамотності молоді

Інформація щодо конкурсу:
Це вже IV конкурс для студентів ЗВО, який ми, компанія CyberShark, ініціатори такого соціального проекту в Україні, організовуємо. Минулі конкурси цього проекту, за результатами якого студенти вже отримали свої гранти та призи, можна переглянути на сайті проекту https://scholarship.in.ua/uk/provedeni-konkursi/

В межах цього конкурсу "Scholarship в Україні" надається 3 окремих гранти. Три переможця отримають гранти по 15 000 грн кожний. Студенти, які посядуть 2і та 3і місця також отримають заохочувальні грошові призи.

Переглянути теми та умови конкурсу можна на сторінках проекту грантонадавачів:

  1 грант - https://www.ukrstrahovanie.com.ua/student-grant
  2 грант - https://banker.ua/grant/ 
  3 грант - https://maanimo.com/scholarship  

Участь у конкурсі безкоштовна.

Роботи приймаються до 20.12.2019 р.

Проект "Scholarship в Україні" підтримали понад 100 органів місцевої влади, близько 40 ВУЗів, громадські організації та онлайн ЗМІ.

Про скликання тридцять першої сесії районної ради

            

                                                                      

РУЖИНСЬКА   РАЙОННА   РАДА

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

 

ГОЛОВИ РУЖИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ

 

від 08.11.2019 р.                         №28

 

Про скликання тридцять  

першої сесії районної ради

 

Відповідно до п. 9 ст. 46 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» скликати тридцять першу сесію районної ради сьомого скликання 21 листопада 2019 року о 10 годині в приміщенні Ружинського районного будинку культури.

                 На розгляд сесії внести такі питання:

          1. Питання бюджету.   

      2. Питання комунальної власності.

      3. Різне.

          На сесію запросити голову районної державної адміністрації, депутатів обласної ради, сільських, селищного голів, начальників структурних підрозділів райдержадміністрації, керівників підприємств, установ, організацій.

 

 

Голова ради                                                          М.М.Марущак

Дітям Житомирщини- безпечне та якісне харчування.

20191105 093425 Копировать20191105 094516 КопироватьСаме таку назву має обласна програма, відповідно програми діяльності Кабінету міністрів України, де одною із пріоритетних цілей поставлено Українські споживачі отримують безпечні товари та послуги, в особливості діти .

*         В рамках даних пріоритетів, за ініціативи Ружинського районного управління Дерпродспоживслужби та відділу освіти при Ружинській РДА в Ружинській гімназії 05.11.2019р.було проведено семінар-навчання із директорами ЗОШ та завідуючими ДНЗ, щодо забезпечення безпечного та якісного харчування дітей в закладах освіти. В показаних презентаціях було ознайомлено про ситуацію в Україні , області, районі щодо виникнення спалахів харчових отруєнь в школах та дитячих закладах, їх профілактику, проведення державного моніторингу , лабораторних досліджень води, харчових продуктів, тощо. Особлива увага зверталася матеріально-технічному забезпеченню харчоблоків, оформлення паспортів харчоблоку, для узагальнення інформації та реалізації програми. Також керівників ознайомлено про впровадження систем управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) в закладах освіти розроблення, введення в дію та застосування постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках .

30 сесія

trizyb1РУЖИНСЬКА РАЙОННА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

ГОЛОВИ РУЖИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ

від 01.10.2019 р. № 22

Про скликання тридцятої
сесії районної ради

Відповідно до п. 9 ст. 46 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» скликати тридцяту сесію районної ради сьомого скликання 17 жовтня 2019 року о 10 годині в приміщенні адмінбудинку Ружинської районної ради.

На розгляд сесії внести такі питання:

1. Питання бюджету.

2. Питання комунальної власності.

3. Різне.

На сесію запросити голову районної державної адміністрації, депутатів обласної ради, сільських, селищного голів, начальників структурних підрозділів райдержадміністрації, керівників підприємств, установ, орга-нізацій.

                         Голова ради                                                                                                                                                                                                                                               М.М.Марущак

КОНКУРС

Оголошення про проведення конкурсу на зайняття посади директора комунального некомерційного підприємства «Районна центральна лікарня» Ружинської районної ради
Дата :
02.08.2019

Відповідно до частини 9 статті 16 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров'я», Порядку проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров'я, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2017 року № 1094, рішень Ружинської районної ради від 22 листопада 2018 р. «Про реорганізацію шляхом перетворення Ружинської районної центральної лікарні у комунальне некомерційне підприємство «Районна центральна лікарня» Ружинської районної ради», від 16 травня 2019 року «Про затвердження статуту та передавального акту», «Про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади Директора КНП «РЦЛ» РРР та виконання обов'язків».

Найменування: комунальне некомерційне підприємство «Районна центральна лікарня» Ружинської районної ради (далі – Підприємство).

Кошторисні призначення для фінансового забезпечення діяльність Підприємства на 12 місяців 2019 року:
1. КПКВК 0212010 «Багатопрофільна стаціонарна медична допомога населенню» - 24 062 940 грн., в тому числі загальний фонд – 23 760 440 грн., спеціальний фонд – 302 500 грн.
Юридичне та фактичне місцезнаходження Підприємства: 13601, Житомирська область, Ружинський район, смт Ружин, вул. Київська, 30.

Основні напрями діяльності Підприємства:
Основною метою створення Підприємства є забезпечення медичного обслуговування населення шляхом надання йому медичних послуг в порядку та обсязі, встановлених законодавством України.
Відповідно до поставленої мети предметом діяльності Підприємства є:
1. Створення разом із Засновником умов, необхідних для забезпечення доступної та якісної медичної допомоги населенню, організації належного управління внутрішнім лікувально-діагностичним процесом та ефективного використання майна та інших ресурсів Підприємства.
2. Надання пацієнтам відповідно до законодавства на безвідплатній та відплатній основі послуг вторинної/спеціалізованої стаціонарної медичної допомоги, у тому числі екстреної (невідкладної), необхідної для забезпечення належних профілактики, діагностики і лікування хвороб, травм, отруєнь чи інших розладів здоров'я, медичного контролю за перебігом вагітності.
3. Надання пацієнтам відповідно до законодавства на безвідплатній та відплатній основі спеціалізованої амбулаторної медичної допомоги (спеціалізована медична практика).
4. Організація, у разі потреби, надання пацієнтам медичної допомоги більш високого рівня спеціалізації на базі інших закладів охорони здоров'я шляхом направлення пацієнтів до цих закладів у порядку, встановленому законодавством України.
5. Організація взаємодії з іншими закладами охорони здоров'я з метою забезпечення наступництва у наданні медичної допомоги на різних рівнях та ефективного використання ресурсів системи медичного обслуговування.
6. Проведення експертизи тимчасової непрацездатності та контролю за видачею листків непрацездатності.
7. Направлення на медико-соціальну експертизу осіб зі стійкою втратою працездатності.
8. Проведення профілактичних оглядів.
9. Виробництво лікарських засобів.
10. Придбання, зберігання, перевезення, реалізація (відпуск), знищення, використання наркотичних засобів, психотропних речовин, прекурсорів.
11.Організація та проведення круглих столів, семінарів тощо.
12. Провадження зовнішньоекономічної діяльності згідно із законодавством України.
13.Здійснення іншої не забороненої законодавством України діяльності, необхідної для належного забезпечення та підвищення якості лікувально-діагностичного процесу, управління ресурсами, розвитку та підвищення якості кадрового потенціалу Підприємства.
14.Інші функції, що випливають із покладених на Підприємство завдань.

Умови оплати праці керівника закладу визначаються відповідно до спільного наказу Міністерства праці та соціальної політики України і Міністерства охорони здоров'я від 05.10.2005 року №308/519 «Про впорядкування умов оплати праці працівників закладів охорони здоров'я та установ соціального захисту населення» згідно укладеного контракту.

Вимоги до претендентів:
- громадянство України;
- вища освіта II рівня за ступенем магістра спеціальності галузі знань "Управління та адміністрування" або "Публічне управління та адміністрування", або "Право", або "Соціальні та поведінкові науки", або "Гуманітарні науки", або "Охорона здоров'я" та спеціалізацією "Організація і управління охороною здоров'я".
- Стаж роботи на керівних посадах: для закладів районного рівня - 5 років.
- вільне володіння державною мовою.
- Повинен знати: Конституцію України, закони, постанови, укази, розпорядження, рішення та інші нормативно-правові акти органів державної влади і місцевого самоврядування, які регулюють порядок діяльності закладу охорони здоров'я; профіль, спеціалізацію й особливості структури закладу охорони здоров'я; податкове та екологічне законодавство; перспективи, вітчизняні і світові тенденції технологічного, технічного, економічного і соціального розвитку галузі і закладу охорони здоров'я; можливості ефективного використання виробничих потужностей, наявних технологічних процесів, їх реструктуризації або заміни; кадрові ресурси закладу охорони здоров'я; порядок розроблення і затвердження бізнес-планів, фінансових планів (у разі необхідності) та програм виробничо-господарської діяльності; ринкові методи господарювання та управління; кон'юнктуру ринку; порядок укладення і виконання господарських та фінансових договорів, галузевих тарифних угод, колективних договорів та регулювання соціально-трудових відносин; вітчизняні і зарубіжні досягнення науки та технології у відповідній галузі виробництва і досвід завоювання позицій на світових та регіональних ринках продукції; основи економіки, менеджменту, маркетингу, організацію виробництва, праці та управління; етику ділового спілкування та ведення переговорів; трудове законодавство, технології інформаційного забезпечення управління, форми та методи роботи із засобами масової інформації; правила ділового етикету; сучасні засоби комунікацій та зв'язку; сучасну наукову літературу та науково-практичну періодику за фахом; методику визначення потреби в лікарських засобах, медичних виробах, обладнанні; специфіку менеджменту і маркетингу в галузі охорони здоров'я.

Перелік документів, що подаються особисто (надсилаються поштою конкурсній комісії) претендентом для участі у конкурсі:
1) копія паспорта громадянина України;
2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади за формою згідно з додатком 1до Порядку затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №1094 від 27.12.2017 р.;
3) резюме у довільній формі;
4) автобіографія;
5) копія (копії) документа (документів) про освіту, науковий ступінь, вчене звання, кваліфікаційну категорію, підвищення кваліфікації, які підтверджують відповідність претендента кваліфікаційним вимогам до керівника закладу охорони здоров'я, а також копію трудової книжки або інших документів, що підтверджують досвід роботи;
6) згода на обробку персональних даних згідно з додатком 2 до Порядку затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №1094 від 27.12.2017 р;
7) конкурсна пропозиція обсягом не більше 15 сторінок друкованого тексту в паперовій та електронній формі;
8) довідка МВС про відсутність судимості;
9) медичні довідки про стан здоров'я, щодо перебування особи на обліку у психоневрологічному та наркологічному закладі охорони здоров'я за формами, затвердженими МОЗ;
10) попередження стосовно встановлених Законом України «Про запобігання корупції» вимог та обмежень, підписане претендентом на посаду, за формою згідно з додатком 3 до Порядку затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №1094 від 27.12.2017 р;
11) заява про відсутність у діях особи конфлікту інтересів згідно із додатком 4 до Порядку затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №1094 від 27.12.2017 р;
12) підтвердження подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 45 Закону України «Про запобігання корупції»).
Неподання необхідних документів, або їх невідповідність встановленим вимогам тягне за собою рішення конкурсної комісії про недопущення до участі у конкурсі.
Крім того, за рішенням конкурсної комісії претендент не допускається до участі у конкурсі у разі:
- наявності у претендента незнятої або непогашеної в установленому законом порядку судимості, заборони займати відповідні посади або провадити певні види діяльності;
- наявності судового рішення, яке набрало законної сили, за яким претендент визнаний винним у вчиненні корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією.
Документи, крім заяви про участь у конкурсі, подаються в запечатаному вигляді.
Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші).
Відповідальність за достовірність поданих документів несе претендент.
Документи, подані (надіслані) претендентами для участі у конкурсі, не розглядаються у разі:
1) подання їх особисто в останній день строку після закінчення робочого часу;
2) надіслання їх поштою після закінчення строку подання;
3) надіслання їх поштою протягом установленого строку подання та надходження до конкурсної комісії менше ніж за три робочих дні до дати проведення засідання з розгляду заяв та доданих до них документів.
Документи приймаються у строк не пізніше 20 календарних днів з дня розміщення публікації про оголошення конкурсу на офіційному сайті Ружинської районної ради

Прийом документів здійснюється виконавчим апаратом Ружинської районної ради за адресою: 13601, Житомирська область, Ружинський район, смт Ружин, вул. Бірюкова, 2, каб. 45.
Номер телефону та адреса електронної пошти для довідок: (04138) 3-12-69, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. .
Про час проведення конкурсу претенденти будуть повідомлені згодом.
Місце проведення – 13601, Житомирська область, Ружинський район, смт Ружин, вул. Бірюкова, 2, каб. 47.

СКЛИКАННЯ 29 СЕСІЇ 7 СКЛИКАННЯ

 

 

                                                                      

РУЖИНСЬКА   РАЙОННА   РАДА

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

 

ГОЛОВИ РУЖИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ

 

від 30.08.2019 р.  № 16

 

Про скликання двадцять  

дев’ятої сесії районної ради

 

Відповідно до п. 9 ст. 46 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» скликати двадцять девяту сесію районної ради сьомого скликання 08 серпня 2019 року о 10 годині в приміщенні адмінбудинку Ружинської районної ради.

               На розгляд сесії внести такі питання:

          1. Питання бюджету.

      2. Питання комунальної власності.

      3. Різне.

         На сесію запросити голову районної державної адміністрації, депутатів обласної ради, сільських, селищного голів, начальників структурних підрозділів райдержадміністрації, керівників підприємств, установ, організацій.

 

 

Голова ради                                                                                   М.М.Марущак

Ви тут: Головна Новини