ПЕНСІЙНИЙ ФОНД ІНФОРМУЄ

 Бренд cr



                                              Герб

ПЕНСІЙНИЙ ФОНД ІНФОРМУЄ
 Веб –портал  електронних послуг Пенсійного фонду України

                     Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України запроваджено на виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 25 червня 2012 р. №401 “Про доступ до послуг у сфері загальнообов’язкового державного пенсійного страхування”
                    Його створення призначено забезпечити покращання якості та оперативності обслуговування громадян щодо надання електронних послуг Фонду, можливість подальшого впровадження технології електронного урядування в соціальній сфері.
                   Звернувшись до послуг, які надаватимуться через зазначений веб-портал, користувачі зможуть отримати інформацію щодо умов, порядку призначення, перерахунку та виплати своєї пенсії. Також, можна буде ознайомитись із формами заяв, необхідних для призначення, перерахунку та виплати своєї пенсії, отримання допомоги на поховання та заповнити їх, користуючись наданими інструкціями.


                  Підприємці та особи, які забезпечують себе роботою самостійно, зможуть отримати таку інформацію як взяття їх на облік в органах Пенсійного фонду України, ознайомитись із умовами нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове соціальне страхування, з умовами та порядком складання і подання звітності, а також отримати форми бланків, заяв, інших документів, необхідних для взяття на облік або зняття з нього.
                 Із запровадженням  веб-порталу електронних послуг значно розширюються можливості дистанційного обслуговування громадян
                Одержавши електронний цифровий підпис, через Веб-портал Пенсійного фонду України можна отримати не виходячи з дому такі електронні документи:
                    -          довідку про доходи пенсіонера (загальний розмір призначеної пенсії);
                    -          довідку про доходи пенсіонера для призначення субсидій, що містить дані про розмір пенсії без урахування видів виплати;
                    -          індивідуальні відомості про застраховану особу (форма ОК-5), що містить інформацію про страховий стаж, заробітну плату та сплату страхових внесків страхувальниками;
                    -          витяг з Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, що містить дані про статус застрахованої особи/отримувача страхової виплати; дані про набутий страховий стаж; відомості щодо нарахованої заробітної плати, що враховується для розрахунку страхових виплат та страхового стажу; відомості про особливі умови праці, про суми добровільних внесків; дані пенсійної справи; відомості про інші види загальнообов’язкового державного соціального страхування.
               Зазначені електронні документи дійсні для оформлення субсидій, документів у центрах надання адміністративних послуг, посольствах, консульських та банківських установах, органах фіскальної та виконавчої служб, територіальних органах міграційної служби, тощо.
                Перевірити достовірність видачі електронних документів з QR-кодом можна через Веб-портал Пенсійного фонду України у розділі «Верифікація виданих документів» за посиланням :
http://portal.pfu.gov.ua/sidebar/Templates/DocConfirm
                Електронний документ з QR-кодом, підписаний електронним цифровим підписом Пенсійного фонду України, згідно з чинним законодавством, є аналогом паперового документа, підписаного відповідальною особою в органах Фонду.
                Інструкція з отримання довідок з QR-кодом від Пенсійного фонду України:
http://www.pfu.gov.ua/instruktsiyi/yak-otrymaty-dovidku-z-qr-kodom-vid-pensijnogo-fondu-ukrayiny/
                 Для реєстрації на веб-порталі Пенсійного фонду України необхідно  звернутися в Ружинський сектор обслуговування громадян Андрушівського об’єднаного управління Пенсійного  фонду України в Житомирській області з паспортом та кодом за адресою: смт.Ружин вул..Київська, 36.  

Ви тут: Головна Новини ПЕНСІЙНИЙ ФОНД ІНФОРМУЄ