21 січня 2020 року Ружинським управлінням Держпродспоживслужби в Житомирській області було проведено семінар «Застосування пестицидів для захисту рослин з дотриманням вимог, недопущення отруєння і загибелі бджіл»

На якому аграріїїв та пасічників було проінформовано стосовно таких питань.

1 При застосуванні пестицидів за допомогою наземної апаратури:. обприскування вентиляторними і штанговими обприскувачами допускається при швидкості вітру до 3 м/с (дрібнокрапельне) і 4 м/с (крупнокрапельне). Зона санітарного розриву від населених пунктів, тваринницьких комплексів, місць проведення ручних робіт по догляду за сільгоспкультурами, водойм і місць відпочинку при вентиляторному обприскуванні повинна бути не менше 500 м, при штанговому і гербігації дощуванням — 300 м. Асортимент, засоби, сфера застосування пестицидів, норми, кратність обробок повинні відповідати «Переліку пестицидів і агрохімікатів, дозволених до використання в Україні», доповненнями до «Переліку…»бробка рослин та інших об’єктів повинна здійснюватися суворо за показаннями з обов’язковим врахуванням економічної межі шкідливості, ступеню розвитку хвороб рослин і бур’янів, а також прогнозу погоди. Всі роботи з пестицидами слід проводити в ранкові (до 10) і вечірні (18-22) години при мінімальних повітряних потоках. Завчасно, але не менше ніж за дві доби до початку проведення кожної хімічної обробки, адміністрація господарств повинна сповіщати населення, власників суміжних сільськогосподарських угідь та об’єктів про місця, строки методи застосування пестицидів. У період проведення робіт у радіусі 200 м від меж ділянок, що обробляються, повинн бути встановлені попереджувальні написи.  Категорично забороняється приготування розчинів пестицидів безпосередньо у полі без засобів механізації. До місць обробок розчини пестицидів повинні доставлятися в спеціальних ємкостях, заправка і завантаження апаратів не повинні супроводжуватися протіканням або розсипанням пестицидів

2. Для виконання авіаційних робіт:

Дозволяється використовувати повітряні судна (літаки, вертольоти, надлегкі літальні апарати — НЛА), які зареєстровані в державному реєстрі повітряних суден цивільної авіації України та мають сертифікат на право виконання авіаційно-хімічних робіт. Авіаційним методом можуть бути застосовані тільки ті пестициди і агрохімікати, що пройшли державну реєстрацію і включені в «Перелік препаратів, дозволених до авіаційного застосування в Україні».  Для виконання робочих польотів при авіаційному застосуванні пестицидів в сільському і лісовому господарстві повинні використовуватись постійні, а при їх відсутності — тимчасові аеродроми і вертодроми сільгоспавіації, які мають санітарний паспорт або дозвіл на право експлуатації.  Заплановані для авіаційних обробок сільськогосподарські і лісові угіддя повинні бути занесені на карти-схеми земле лісокористування.  Проекти авіаційно-хімічних робіт подаються на погодження до територіальних управлінь Головного управління Держпродспоживслужби в області не пізніше, ніж за 10 діб до початку робіт.  За три доби до початку проведення авіаційних обробок замовник робіт повинен здійснити запобіжні заходи: оповістити населення про місце, терміни і час проведення авіаційного обробітку пестицидами та агрохімікатами, встановити спеціальні попереджуючі знаки на відстані 300 метрів від площ, що обробляються. Застосування пестицидів авіаційним методом в сільському господарстві повинно здійснюватися в ранкові та вечірні години дня, при швидкості руху повітря, що не перевищує — 3 м/с (дрібнокрапельне обприскування) і 4 м/с (крупнокрапельне обприскування), температурі повітря не вище +220 С, робоча висота над об’єктом обробки повинна бути не менше 3 м.

Забороняється проведення обробіток пестицидами всіх груп токсичності з метою боротьби з шкідниками та хворобами сільськогосподарських культур, лісових угідь, які розташовані ближче: 5 км. від місця постійного перебування медоносних пасік; 2 км. від рибогосподарських водойм, відкритих джерел водопостачання, місць випасу домашніх тварин; 1 км. від населених пунктів, ферм, а також посівів сільськогосподарських культур, які вживаються в їжу без термічної обробки, садів, виноградників тощо. При виконанні робочих польотів командиру повітряного судна забороняється виконувати польоти з завантаженими баками над населеними пунктами і водними об’єктами.

  1. 3.Для пасічників!

1. Пасіка, в незалежності від форми власності, повинна мати ветеринарно-санітарний паспорт пасіки та бути зареєстрована як оператор ринку за місцем проживання фізичної особи або знаходженням юридичної особи. При заснуванні нової пасіки зареєструвати її у місцевих державних адміністраціях, селищних (сільських) або міських радах. Фізичні та юридичні особи розміщують пасіки на земельних ділянках, які належать їм на правах власності або користування, відповідно до ветеринарно-санітарних правил.  Розміщення пасік  на  земельних  ділянках інших власників або користувачів здійснюється за їх згодою. Розміщення пасік на землях лісового фонду здійснюється безоплатно з урахуванням вимог Лісового кодексу України. Перевезення (кочівля) пасік до медоносних угідь здійснюється відповідно до ветеринарно-санітарних правил за погодженням з власниками або користувачами земельних ділянок. Пасіки необхідно розміщувати у благополучній щодо заразних хвороб бджіл місцевості, у сухих, освітлених сонцем, захищених від вітрів місцях, на відстані не ближче 500 м від шосейних доріг і залізниць, пилорам, високовольтних ліній електропередач, не менше 1 км від  тваринницьких і птахівницьких будівель і 5 км від воскопереробних заводів, підприємств кондитерської і хімічної промисловості, аеродромів, військових полігонів, радіолокаційних, радіо- і телетрансляційних станцій та інших джерел мікрохвильового випромінювання. Відстань від товарної пасіки до репродуктивної і карантинної повинна бути не менше 7 км. Пасіка повинна бути огороджена огорожею висота якої не менше 2,5 метрів. Отримати дозвіл (ветеринарне свідоцтво або довідку) на перевезення бджолосімей, медозбір і запилення сільськогосподарських культур усередині адміністративного району дає ветеринарний лікар цього району, а під час перевезення в інші райони – Головне управління Держпродспоживслужби області..Міжобласні перевезення проводяться за узгодженням із відповідними Головним управліннями Держпродспоживслужби областей. До перевезення на медозбір бджолосім’ї підлягають на місці клінічному дослідженню, профілактично-лікувальним обробкам з одночасним лабораторним дослідженням матеріалу з пасік, а вулики — дезінфекції і дезакаризації. Результати досліджень і зведення про обробки бджолосімей вносяться у ветеринарно-санітарний паспорт пасіки. При прибутті на місце кочівлі необхідно повідомити орган державної ветеринарної медицини району (міста) та надати ветеринарне свідоцтво і ветеринарно-санітарний паспорт пасіки. Про захворювання або загибель бджолиних сімей бджолярі незалежно від форми власності пасік зобов’язані негайно повідомити фахівця ветеринарної медицини, який обслуговує господарство (населений пункт).

Обережно грип птиці

Обережно грип птиці 1 0001Обережно грип птиці 1 0002

Ружинське управління ДПСС

 

 

Відповідно оперативної інформації Ружинського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області 12.12.2019р. в Ружинському районі виявлено захворюваність тварин на сказ. Начальник управління Держпродспоживслужби в Ружинському районі повідомив про випадок захворювання коня громадянина в с. Городок, його агресивної поведінки та загибелі. Після відбору патматеріалу та дослідження, Експертизою № 002542п.м./19 від 13.12.2019 року Житомирською РДЛДПСС підтверджено захворювання коня на сказ. Накладено карантинні обмеження по захворюваності тварин на сказ в с. Городок та    

встановлено загрозливу зону по захворюваності тварин на сказ в межах с.Заруденці, с.Городецьке Ружинського району та прилеглих територій. Проводяться оздоровчі заходи згідно Інструкції “ Про заходи щодо боротьби зі сказом тварин ”

Реалізація та захист прав людини, у тому числі учасників антитерористичної операції, членів їх сімей та постраждалих внаслідок зазначеної операції

       Пенсійний фонд України виконує одну з найважливіших соціальних функцій у державі - здійснює пенсійне забезпечення громадян, тому одним із основних пріоритетів Фонду є реалізація конституційного права громадян на звернення та захисту прав людини.

     Питання  захисту прав учасників антитерористичної операції, членів їх сімей, та постраждалих внаслідок зазначеної операції на сьогоднішній день є одним з найважливіших напрямків діяльності держави. Чинним законодавством передбачено чимало актів, які в різній мірі передбачають захист прав та інтересів, надання пільг та інше соціальне забезпечення учасникам АТО та членам їх сімей.

     Правове регулювання пенсійного забезпечення учасників АТО здійснюється відповідно до Закону  України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб», Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування».

         Так, згідно Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» та Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» визначено, що право на призначення дострокової пенсії за віком (після досягнення чоловіками 55 років, жінками – 50 років та за наявності страхового стажу не менше 25 років для чоловіків і не менше                    20 років для жінок) мають:

       військовослужбовці, особи начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ, які брали участь у бойових діях, в антитерористичній операції в районах її проведення, а також ті, які стали інвалідами внаслідок поранення, контузії, каліцтва, отриманих при захисті Батьківщини або при виконанні інших обов’язків військової служби (службових обов’язків), або внаслідок захворювання, пов’язаного з перебуванням на фронті, виконанням інтернаціонального обов’язку чи безпосередньою участю в антитерористичній операції в районах її проведення;

       дружини (чоловіки), якщо вони не взяли повторний шлюб, і батьки військовослужбовців, осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ, які померли (загинули) у період проходження військової служби (виконання службових обов’язків) чи після звільнення із служби, але внаслідок поранення, контузії, каліцтва, отриманих при виконанні обов’язків військової служби (службових обов’язків), захворювання, пов’язаного з перебуванням на фронті, ліквідацією наслідків Чорнобильської катастрофи, виконанням інтернаціонального обов’язку чи безпосередньою участю в антитерористичній операції в районах її проведення;

       особи, яким надано статус учасника бойових дій відповідно до пункту 20 статті 6 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;

       особи, яким надано статус інваліда війни відповідно до пунктів 12 та 13 статті          7 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;

       особи з числа резервістів і військовозобов’язаних, яким надано статус учасника бойових дій відповідно до пункту 19 статті 6 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;

       особи з числа резервістів і військовозобов’язаних, яким надано статус інваліда війни відповідно до пункту 11 статті 7 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту;

       дружини (чоловіки), якщо вони не взяли повторний шлюб, і батьки, яким надано статус особи, на яку поширюється чинність Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», відповідно до абзаців шостого та сьомого пункту 1 статті 10 зазначеного Закону.

Перелік документів, які подаються для реалізації права на пенсійне забезпечення вищезазначеній категорії осіб визначено Порядком подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України “Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування”, затвердженим постановою правління Пенсійного фонду України від 25.11.2005 №22-1, Порядком подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб", затвердженим постановою правління Пенсійного фонду України від 30.01.2007 №3-1.

           

 

Начальник юридичного управління                                                Петро Перепелиця

Управління Державної інспекції енергетичного нагляду України у Житомирській області

Управління Державної інспекції енергетичного нагляду України у Житомирській області є структурним територіальним підрозділом Державної інспекції енергетичного нагляду України (Держенергонагляд), що забезпечує реалізацію повноважень Держенергонагляду на території Житомирської області.

Відповідно до Положення про Державну інспекцію енергетичного нагляду України затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 лютого 2018 року № 77 Держенергонагляд - є центральним органом виконавчої влади, що здійснює реалізацію державної політики у сфері нагляду (контролю) у галузях електроенергетики та сфері теплопостачання.

Основні завдання Держенергонагляду:

  • реалізація державної політики у сфері нагляду (контролю) у галузях електроенергетики та теплопостачання;
  • внесення на розгляд Міністра енергетики та вугільної промисловості пропозицій щодо забезпечення формування державної політики у сфері нагляду (контролю) у галузях електроенергетики та теплопостачання;
  • організація та здійснення державної політики у сфері нагляду (контролю) у галузях електроенергетики та теплопостачання.

        У межах своїх повноважень Держенергонагляд здійснює:

  • проведення моніторингу безпеки постачання електричної енергії в Україні за дорученням Мінекоенерго;
  • поданя Міненерговугіллю висновки щодо пріоритетності технічних рішень для розвитку системи передачі та систем розподілу, передбачених проектами інвестиційних програм оператора системи передачі та операторів систем розподілу, а також результатів перевірок здійснення учасниками ринку електричної енергії реконструкції та модернізації енергетичного обладнання електричних станцій;
  • здійснення розгляду звернень громадян з питань, пов’язаних з діяльністю Держенергонагляду;
  • забезпечення інформування громадськості про реалізацію державної політики з питань, що належать до компетенції Держенергонагляду;
  • провення моніторингу та контролю за розглядом спірних питань щодо приєднання електричних установок замовників до електричних мереж за принципом “єдиного вікна” та ін.

Крім того працівники Держенергонагляду беруть участь у роботі комісій з розслідування причин і наслідків аварій і пожеж на обладнанні електричних мереж учасників ринку електричної енергії та суб’єктів відносин у сфері теплопостачання, які призвели до порушення режимів роботи інших учасників ринку електричної енергії, суб’єктів відносин у сфері теплопостачання. Так з метою забезпечення належної організації за безпечним та безперебійним проходженням опалювального періоду 2019-2020 років та у відповідності до Закону України ««Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», Закону України «Про теплопостачання» Управлінням Державної інспекції енергетичного нагляду України у Житомирській області проводиться постійний моніторинг виникнення технологічних порушень, аварій та відмов в роботі електроустановок, теплових установок, електричних та теплових мереж, що можуть призвести до порушення технологічних процесів та надійності теплопостачання споживачів.

Держенергонагляд у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства.

Державний енергетичний нагляд у галузях електроенергетики і теплопостачання покликаний забезпечити контроль за технічним станом та експлуатацією електричних станцій, теплових, тепловикористальних установок і мереж, а також енергетичного обладнання.

Контакти Управління Державної інспекції енергетичного нагляду України у Житомирській області:

Адреса: 10003, м. Житомир, вул. Старовільська, 2;

Телефони: (0412) 41-81-65

Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. .

Графік роботи:

понеділок – четвер:   9 00 - 1800 (обідня перерва 1300-1345)

п’ятниця: 9 00 - 16 45 (обідня перерва 1300-1345)

субота, неділя: вихідний.

Про скликання тридцять другої сесії районної ради

             

                                                                       

 

trizyb1 

     РУЖИНСЬКА   РАЙОННА   РАДА

ЖИТОМИРСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

 

ГОЛОВИ РУЖИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ

 

                     від 22.11.2019 р.                                                                                                                                                 №31

 

Про скликання тридцять    

другої сесії районної ради

 

Відповідно до п. 9 ст. 46 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» скликати тридцять другу  сесію районної ради сьомого скликання 19 грудня  2019 року о 10 годині в приміщенні адмінбудинку Ружинської районної ради.

                  На розгляд сесії внести такі питання:

            1. Про районний бюджет на 2020 рік.

 2. Про Програму економічного і соціального розвитку Ружинського району на 2020 рік.

 3. Питання комунальної власності.

 4. Різне.

           На сесію запросити голову районної державної адміністрації,  депутатів обласної ради, сільських, селищного голів, начальників структурних підрозділів райдержадміністрації, керівників підприємств, установ,  організацій району.

 

  

                                    Голова районної ради                                                                                                   М.М.Марущак

З днем місцевого самоврядування!

самовряд

Запрошуємо студентів Житомирської області прийняти участь у грантовому конкурсі для підвищення фінансової грамотності молоді

Інформація щодо конкурсу:
Це вже IV конкурс для студентів ЗВО, який ми, компанія CyberShark, ініціатори такого соціального проекту в Україні, організовуємо. Минулі конкурси цього проекту, за результатами якого студенти вже отримали свої гранти та призи, можна переглянути на сайті проекту https://scholarship.in.ua/uk/provedeni-konkursi/

В межах цього конкурсу "Scholarship в Україні" надається 3 окремих гранти. Три переможця отримають гранти по 15 000 грн кожний. Студенти, які посядуть 2і та 3і місця також отримають заохочувальні грошові призи.

Переглянути теми та умови конкурсу можна на сторінках проекту грантонадавачів:

  1 грант - https://www.ukrstrahovanie.com.ua/student-grant
  2 грант - https://banker.ua/grant/ 
  3 грант - https://maanimo.com/scholarship  

Участь у конкурсі безкоштовна.

Роботи приймаються до 20.12.2019 р.

Проект "Scholarship в Україні" підтримали понад 100 органів місцевої влади, близько 40 ВУЗів, громадські організації та онлайн ЗМІ.

Про скликання тридцять першої сесії районної ради

            

                                                                      

РУЖИНСЬКА   РАЙОННА   РАДА

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

 

ГОЛОВИ РУЖИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ

 

від 08.11.2019 р.                         №28

 

Про скликання тридцять  

першої сесії районної ради

 

Відповідно до п. 9 ст. 46 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» скликати тридцять першу сесію районної ради сьомого скликання 21 листопада 2019 року о 10 годині в приміщенні Ружинського районного будинку культури.

                 На розгляд сесії внести такі питання:

          1. Питання бюджету.   

      2. Питання комунальної власності.

      3. Різне.

          На сесію запросити голову районної державної адміністрації, депутатів обласної ради, сільських, селищного голів, начальників структурних підрозділів райдержадміністрації, керівників підприємств, установ, організацій.

 

 

Голова ради                                                          М.М.Марущак

Ви тут: Головна Новини